یوونتوس به کوالیارلا ایمان دارد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری– مدیر برنامه های فابیو کوالیارلا تاکید کرد که یوونتوس به موکلش اعتقاد ویژه ای دارد.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، اگرچه جدایی مهاجم 30 ساله بیانکونری طی تابستان امسال محتمل به نظر می رسید، اما در آخرین ساعات نقل و انتقالات، معاوضه او با مارکو بوریلو و آلبرتو جیلاردینو به بن بست رسید.

در این بین بپه بوتزو، مدیر برنامه های کوا در گفتگو با TMW می گوید: "فابیو قصد ترک یووه را نداشت. او همیشه برای فرصت بازی کردن تلاش می کرد و به همین دلیل به خوبی می داند که می تواند برای یووه موثر باشد و البته آنتونیو کونته همیشه به او اعتقاد داشته است.

"در طول فصل نقل و انتقالات، کوالیارلا چند پیشنهاد از ایتالیا و کشورهای دیگر دریافت کرد، اما این یوونتوس بود که او را حفظ کرد، چون او در پروژه آتی باشگاه به عنوان یک بازیکن مهم نقش خواهد داشت. به هرحال وقتی شما در یک تیم بزرگ بازی می کنید، باید شرایط بازی به صورت چرخشی را هم بپذیرید."

بوتزو، همچنین به عنوان مدیر برنامه های لوکا مارونه که به تازگی با قرارداد مالکیت مشترک به ساسولو پیوسته و البته فدریکو پلوسو نیز مشغول به کار است.

وی درباره دو موکل دیگر خود گفت: "فیورنتینا به مارونه علاقه مند بود، اما او در پایان در ازای حق مالکیت مشترک دومنیکو براردی به ساسولو پیوست. یووه نمی خواست که او را به صورت قرضی واگذار کند. مارونه قطعا در ساسولو خواهد درخشید و رشد خواهد کرد.

"بازگشت پلوسو به آتالانتا؟ باشگاهی که بیشتر از همه به او علاقه ابراز علاقه مندی کرد، ورونا بود. البته تیم های دیگری هم بودند، اما یووه و شخص کونته خواستند که او را حفظ کنند."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:58 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 286
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 30649
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1